Tutun shisha, ce faceți cu el atunci când este în pragul expirării. Fiecare cutie de shisha pe care o pierdeți până la expirare doare.

  • comandați aromele potrivite în cantitatea potrivită pentru a evita tutun shisha expirat;
  • monitorizați inventarul și datele;
  • promovați, faceți reduceri și oferte speciale când se apropie termenul de expirare;
  • eliminați tutunul shisha expirat cât mai repede posibil, fără a-l lăsa să se acumuleze;
  • verificați toate datele de expirare de fiecare dată când primiți produsele.

Fiecare comerciant de narghilea a întâlnit tutun care se apropie de data de expirare, dacă nu chiar expirat.

Tutunul de narghilea nu este ieftin, fiecare cutie de shisha pe care o pierdeți fiind problematică.

Chiar și din punct de vedere emoțional și mental, aceste probleme pot provoca o mulțime de frustrări.

Situația se complică dacă aveți o cantitate mare de produs despre care nu știați că e aproape de expirare.

Prevenirea situațiilor de expirare pentru tutun shisha

În primul rând, trebuie să vorbim despre prevenție.

Cumpărarea cu ridicata a tutunului de narghilea de la un distribuitor cu reputație și autorizat va ajută.

Puteți preveni achiziționarea produselor deja expirate sau pe punctul de a expira.

În al doilea rând, trebuie să faceți un inventar constant al datelor de expirare.

Este ușor să intrați în rutina zilnică a muncii și să uitați să păstrați datele de expirare la zi.

Asigurați-vă că aveți personalul care să verifice periodic datele produselor.

Este important să fiți anunțat când un produs se apropie de 3 luni sau mai puțin până la expirare.

Vă recomandăm să luați măsuri pentru mutarea produsului și pentru a evita eventuale neplăceri.

Utilizați sistemele de urmărire pentru a comanda cantitățile potrivite

Prima intrare și prima ieșire este o frază care face referire la modul de rotire a inventarului nou și vechi.

Ați fi surprins de cât de des se poate pierde sau împinge stocul vechi pe raft.

Când intră stocul nou, vindeți lucrurile noi, în timp ce aveți un produs perfect bun care expiră în spate.

Un alt lucru de luat în considerare este viteza. Trebuie să comandați toate aromele în aceeași cantitate?

Știm că aromele dvs. de mentă se vor vinde de 10 ori mai repede decât acel amestec special de banane.

Tutunul Shisha

Este ușor să comandați din toate aromele aceeași cantitate ​​pentru a simplifica lucrurile.

Dar nu ar fi mai bine dacă ați obține pachete de tutun shisha în funcție de consumul lunar, de exemplu?

Multe programe software vă pot ajuta să țineți evidența vitezei de vânzare și a nivelurilor de comandă.

Profitați de aceste funcții dacă le aveți și veți economisi și câștiga mai mulți bani pe termen lung.

Dacă nu aveți un sistem automatizat, asigurați-vă că țineți evidența vânzărilor într-un anumit fel.

Preveniți supra-comandarea unor arome narghilea care se vând mai lent.

3 tactici pentru transformarea capitalului inactiv (tutun shisha vechi) în flux pozitiv

Când vine vorba de mutarea stocului vechi, există câteva strategii care pot ajuta la mișcarea lucrurilor.

Doriți să eliberați acel capital inactiv care este închis într-un inventar lent de vânzare?

Puteți să îl puneți în produse cu vânzare mai rapidă.

Acest lucru vă înmulțește capitalul și fluxul de numerar pe măsură ce cumpărați și vindeți articole.

Iată câteva modalități de a transforma acel inventar inactiv în flux de numerar pozitiv.

1. Prezentați produsele care au intrat în atenția dvs.

Acest lucru ar putea fi prea simplu, dar funcționează mai bine decât ați putea crede.

Aromele cu vânzare lentă sunt adesea îndepărtate în lateral sau împinse în spate.

Puneți aceste arome în față și în centru pe raft, pentru a le vizualiza cu ușurință clienții.

Acest lucru face ca fiecare client să ia în considerare cumpărarea aromelor în timp ce analizează rafturile.

Fiecare client de tutun shisha trebuie să decidă în mod inconștient înainte de a trece la aroma următoare.

Aromele nu sunt vizibile?

Majoritatea clienților iau o decizie înainte de a avea ocazia să ia în considerare aromele care nu sunt vizibile.

2. Tutun shisha gratuit la achiziții suplimentare

Pachetele combinate sunt modalitatea preferată de a muta stocul vechi.

Este o situație de win/win pentru dvs. și pentru client.

Combo-ul preferat este shisha „gratuită” cu orice achiziționare de narghilea.

Luați acele 2 sau 3 vechi arome de shisha.

Un client cumpără o narghilea sau cheltuiește o anumită sumă de bani pentru alte arome și cărbuni?

Lăsați-i să aleagă o aromă gratuită suplimentară din stocul mai vechi.

Folosiți stocul mai vechi sub formă de „pârghie”, astfel încât clienții să cheltuie mai mulți bani.

Având câteva opțiuni la alegere, creșteți valoarea și oferiți clientului iluzia unor variante multiple.

3. Reducerea

Când termenul de expirare se apropie vertiginos, este timpul să deveniți „agresiv”.

În calitate de comerciant, este greu să vindeți tutun shisha după ce trec deja 2 ani.

Vânzarea unui produs la un preț redus e mai bună decât a aștepta și a arunca totul.

Dacă aveți arome care nu se vând, probabil o reducere de 10% nu va face mare diferență.

Puneți aromele în față cu o reducere de 25-50% și obțineți ce puteți în timpul care a mai rămas.

Pe măsură ce ajungeți la ultima lună, orice sumă este mai bună decât nimic.

Dacă vă face să vă simțiți mai bine, gândiți-vă ca la un cost de marketing pentru fidelizarea clienților.

Un client fericit acum se poate transforma în multe vizite și tranzacții viitoare.

Luați în considerare imaginea de ansamblu și oferiți clienților loiali ocazia să revină la dvs.

Ce se poate face cu un tutun shisha după data de expirare?

În primul rând, nu intrați în panică. Datele de expirare pentru tutunul shisha sunt în mare parte orientative.

Pe măsură ce shisha „îmbătrânește”, se poate usca puțin iar aroma va deveni mai ștearsă.

Acum, în ceea ce privește vânzările cu amănuntul, opțiunile dvs. sunt limitate.

Probabil puteți scăpa cu o reducere la 1 leu pentru ca oamenii să cumpere tutun shisha foarte ieftin.

Obțineți ceea ce puteți, cât puteți, dar nu vă țineți de produs pentru totdeauna. Trebuie să mergeți mai departe.

Încă este în regulă să folosiți produsele expirate ca un eșantion gratuit pentru clienții interesați.

Nu recomandăm să încercați să strecurați shisha expirată pe sub nasul clienților dvs.

Cu siguranță nu doriți ca clientul să afle că a plătit prețul întreg pentru un produs expirat.

Puteți pierde clientul respectiv iar vestea se va răspândi mult mai repede decât o informație pozitivă.

Oamenilor le place să împărtășească poveștile lor de groază, așa că aveți grijă ce le vindeți clienților!

Nu lăsați shisha expirată să se acumuleze până devine praf și pulbere fără a vă ocupa de ea.

Clienții vin la un comerciant iar secțiunea de shisha e doar un raft prăfuit cu o mulțime de tutun expirat?

Probabil că nu se vor mai întoarce.

O altă opțiune este să lucrați cu un local unde se poate fuma la narghilea.

Vedeți dacă puteți rezolva o afacere cu aceștia pentru a vă cumpăra aromele care expiră curând.

Dacă veți ajunge la un aranjament bun de stabilire a prețurilor va fi o situație win/win pentru toată lumea!

Autor

Autor Dorel Tănase, consultant SEO, la compania SEO Services Plus, din Alba Iulia. Dorel Tănase, are o experiență de peste 14 ani în Web Design și SEO. Website-ul respectiv este specializat în Advertoriale SEO și servicii de Link Building. Pentru orice detalii vă rugăm să ne contactați prin email la adresa office[at]seo.org.ro, sau telefonic la numărul 0754 308 781.

Scrieți un comentariu

închide